update trip - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Ellen - WaarBenJij.nu update trip - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Ellen - WaarBenJij.nu

update trip

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

25 November 2014 | Thailand, Surat Thani

Gisteren lange reis gehad. Rond 13.00uur vertrokken uit ayyutaya met de trein richting bangkok. De reis duurde 3 uur en we kwamen bij het hoofdstation van Bangkok aan. Vanuit daar hebben we een nachttrein kunnen boeken richting surai thani waar we momenteel zijn. De trein vertrok 19.30uur en arriveerde hier ongeveer 08.00uur in de ochtend. Erg lange trip dus. Nu wachten we op onze bus om naar Phuket te gaan, denk 5 uur in de bus pff haha. En dan gaan we gelijk naar het mooie koh phi phi eiland met de boot. Eindelijk aan het stand chilleuhhh!! Hier blijven we rond 3 a 4 nachten. Daarna gaan we de jungle bezoeken "khao sok" waar we watervallen gaan bekijken, nacht tour doen, dieren spotten etc. Hier Zijn we ook rond de 4 dagen. Daarna gaan we richting ko pha ngan, full moon paryyy :-D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Surat Thani

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2015

1 van mijn laatste berichten

24 December 2014

extreem, scarry regenseizoen

14 December 2014

goodbye Thailand

04 December 2014

zooo amazing Thailand

25 November 2014

update trip
Ellen

Hallo lieve mensen 18 november gaat mijn reis beginnen en zal ik zo nu en dan via deze website een blog bijhouden en natuurlijk af en toe foto's plaatsen op facebook. Mijn reis start 19 november in Bangkok, Thailand waar ik Kelly ga ontmoeten die uit Australië dezelfde dag aankomt en ik samen de eerste maand mee ga reizen. Rond 18 november ga ik Thailand weer uit om samen met naamgenoot Ellen verder te reizen naar Kuala lumpur, Maleisië waar we oud en nieuw gaan vieren. Na oud en nieuwe reizen we door naar Bali, Indonesië waar we ongeveer nog 2 weken hebben om te genieten.15 januari 2015 vertrek ik vanuit Bali weer richting Nederland.

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 6915

Voorgaande reizen:

15 April 2017 - 14 Mei 2017

Mijn tweede reis

11 November 2014 - 18 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: