zooo amazing Thailand - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Ellen - WaarBenJij.nu zooo amazing Thailand - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Ellen - WaarBenJij.nu

zooo amazing Thailand

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

04 December 2014 | Thailand, Ban Khao Lak

Alles wat ik in Thailand zie is zo tof. Ik herhaal hier elke keer maar weer hoe blij ik ben dat ik aan deze reis ben begonnen en niet heb geluisterd naar mensen om me heen :-p wat moet je daar? waarom zo ver weg? straks gebeurt er wat, bla bla. Haha tuurlijk ben ik ver van huis maar dichterbij zie je echt niet zo'n mooie natuur en dieren etc. En je moet natuurlijk oppassen met alchohol en niet met rare mannen mee gaan haha. Maat dat deed ik in NL ook niet hoor! Overal kan wat gebeuren, in de auto, zelfs als je ergens wandeld etc. Het gaat zoals het gaat zeg ik altijd en je moet het gevaar niet opzoeken natuurlijk. Nou met deze reis doe ik dat absoluut niet en zie ik zoveel mooie dingen, dat neemt niemand mij meer af. De jungle tour in khao sok was zo amazing. Hebben gewoon geslapen in een hutje, drijvend op het water, wel met klamboe en keihard bed maar dat hadden wij er wel voor over. Het vetste van de tour vond ik de tocht door de jungle en lopen en zwemmen door een donkere grot. Zoo vet, zagen vleermuizen, grote spinnen kikkers en hele mooie druipsteen grotten. Vandaag zijn met een speedboot naar similan eilanden gegaan, vanuit khao lak. Hier hebben we bij 4 eilandjes gesnorkeld (met jou setje yvon, thanks moppie) wat ook weer beatiful was. Onbeschrijfelijk zo mooi koraal en mooie vissen, wauw keek echt mijn ogen uit! Ik weet echt niet hoeveel verschillende ik heb gezien. Regeboog visjes mooie gele met zwarte strepen en ga zo maar door. Dit is echt mijn ding, tussen de vissen :-p en op koh tao wil ik mijn duik brevet halen nu al zin in. het aller mooiste van vandaag is dat ik met een schildpad heb gezommen. Zoo tof! Was er naar op zoek maar kon hem niet vinden en was dichter bij de boot gaan zwemmen en zwom ie ineens voor mijn neus. Echt prachtig, geniet er nu nog van terwijl ik aan het schrijven ben in mijn hotel om 18.45uur. De schildpad was wel 50cm breed, big one (als niet meer is) en zwom paar keer voor me en zelf met zijn hoodje naar me toe. Toen we vanmorgen deze tour gingen doen zei ik al: hoop zo een schildpad te zien en droom is uitgekomen. Zooooo blij. Hopelijk zie ik tijdens mijn 3 daagse duiktour ook weer een paar, maar met vandaag maakt mij dat niet meer uit. Xxxx Elly


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Khao Lak

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2015

1 van mijn laatste berichten

24 December 2014

extreem, scarry regenseizoen

14 December 2014

goodbye Thailand

04 December 2014

zooo amazing Thailand

25 November 2014

update trip
Ellen

Hallo lieve mensen 18 november gaat mijn reis beginnen en zal ik zo nu en dan via deze website een blog bijhouden en natuurlijk af en toe foto's plaatsen op facebook. Mijn reis start 19 november in Bangkok, Thailand waar ik Kelly ga ontmoeten die uit Australië dezelfde dag aankomt en ik samen de eerste maand mee ga reizen. Rond 18 november ga ik Thailand weer uit om samen met naamgenoot Ellen verder te reizen naar Kuala lumpur, Maleisië waar we oud en nieuw gaan vieren. Na oud en nieuwe reizen we door naar Bali, Indonesië waar we ongeveer nog 2 weken hebben om te genieten.15 januari 2015 vertrek ik vanuit Bali weer richting Nederland.

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 6905

Voorgaande reizen:

15 April 2017 - 14 Mei 2017

Mijn tweede reis

11 November 2014 - 18 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: