Poging 2 Vietnam - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ellen - WaarBenJij.nu Poging 2 Vietnam - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ellen - WaarBenJij.nu

Poging 2 Vietnam

Blijf op de hoogte en volg Ellen

23 April 2017 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Mijn vorige verhaal kwam niet helemaal aan. Hopelijk nu wel.
Inmiddels alweer de derde dag in Siem Reap en morgen gaan we richting Ho Chi Minh, Vietnam. Wel zin in, heb het nu wel gehad in Cambodja

  • 23 April 2017 - 16:10

    Isabel:

    Hey meis,

    Leuk dat je een verslag bij houdt!
    Heel veel plezier in Vietnam, ben benieuwd naar de foto's en verhalen.

    Have fun girl! En geen dingen doen die ik ook niet zou doen haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Hallo lieve mensen 18 november gaat mijn reis beginnen en zal ik zo nu en dan via deze website een blog bijhouden en natuurlijk af en toe foto's plaatsen op facebook. Mijn reis start 19 november in Bangkok, Thailand waar ik Kelly ga ontmoeten die uit Australië dezelfde dag aankomt en ik samen de eerste maand mee ga reizen. Rond 18 november ga ik Thailand weer uit om samen met naamgenoot Ellen verder te reizen naar Kuala lumpur, Maleisië waar we oud en nieuw gaan vieren. Na oud en nieuwe reizen we door naar Bali, Indonesië waar we ongeveer nog 2 weken hebben om te genieten.15 januari 2015 vertrek ik vanuit Bali weer richting Nederland.

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 6891

Voorgaande reizen:

15 April 2017 - 14 Mei 2017

Mijn tweede reis

11 November 2014 - 18 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: