Wat gaat de tijd snel voorbij! - Reisverslag uit Lào Cai, Vietnam van Ellen - WaarBenJij.nu Wat gaat de tijd snel voorbij! - Reisverslag uit Lào Cai, Vietnam van Ellen - WaarBenJij.nu

Wat gaat de tijd snel voorbij!

Blijf op de hoogte en volg Ellen

10 Mei 2017 | Vietnam, Lào Cai

Zo nog maar 4,5 dag te gaan, niet leuk meer! Wat gaat de tijd snel zeg vreselijk. Ik ben zeker aan het genieten maar ook nu aan het plannen wat ik nog wil gaan doen en zien. Eergisteren ben ik na mijn lange nachtbus van 17 uur aangekomen in Sapa waar ik al hele mooie foto’s van op internet heb gezet. Wauww zo mooi maar ook weer zo anders hier. Mooi rijstvelden en veel dieren die ik allemaal tegen ben gekomen tijdens mijn trekking. Mijn eerste nacht heb ik een privé kamer geboekt in een hotel, dit omdat ik wou uitslapen en een goede nachtrust wou hebben na mijn lange bus trip. Tevens was dit op loopafstand van waar de bus mij heeft gedropt. Wat mij meteen opviel is dat het daar zo rustig was. Het heette backpackers hotel maar zag daar bijna niemand. Ik ben toen maar het stadje in gegaan om alles een beetje te verkennen, maar daar was het ook zo rustig. Ik dacht wat is dit nou haha. De enige 2 toeristen die ik tegen kwam heb ik gelijk aangesproken en gevraagd waar iedereen is. Zij vertelde mij dat iedereen in een klein dorpje Ta van verbleven, in homestays. Aahh gewoon bij locals thuis, ik dacht daar wil ik ook heen maar hoe ga ik dat nou aanpakken. Dit omdat ik al mijn spullen al had uitgestald in mijn kamer en ik al van de douchen etc gebruik heb genomen. Ik ben terug gelopen en heb gevraagd of het mogelijk was om uit te checken en dat ik dan wel bijvoorbeeld de helft van mijn kamer wou betalen 7euro door de helft. Ik denk dat is niks en ging de man na een paar keer onderhandelen mee akkoord. Ik liep naar boven en het was inmiddels al rond half 6, ik dacht en nu verder. Dan moet ik, en al mijn spullen weer inpakken en mijn was (die ik al netjes boven had gehangen) nat mee nemen. Tevens eerd het al donker dus het leek mij niet zo slim om er dan nog heen te gaan. Ik denk nee pff, ik blijf hier wel een nacht slapen en ga er morgen wel naartoe. Ik liep naar mijn kamer en zag ineens een deur open staan van een dorm waar ik een jongen zag staan. Ik ha hem aangesproken en gevraagd of het gisteren ook zo rustig was en of hij het misschien leuk vond om samen ergens te gaan eten. Dat vond hij zeker leuk en die avond heeft hij mij meer van het stadje laten zien en tips gegeven waar ik zelf kon gaan wandelen. Hij kwam uit UK en is anesthesist. Hoe tof, zo leuk dat je zo snel mensen ontmoet en je leuke dingen mee kunt doen. Wij zijn naar een soort bbq gegaan waar je je eigen vlees kan uitzoeken en zij het voor je bereiden. Super tof. Daarna hebben we nog een drankje ergens gedaan een zo’n voetbaltafel spel gespeeld. Haha weet zo de naam niet, of het heet zo geen idee. Jullie snappen mij wel hoop ik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Hallo lieve mensen 18 november gaat mijn reis beginnen en zal ik zo nu en dan via deze website een blog bijhouden en natuurlijk af en toe foto's plaatsen op facebook. Mijn reis start 19 november in Bangkok, Thailand waar ik Kelly ga ontmoeten die uit Australië dezelfde dag aankomt en ik samen de eerste maand mee ga reizen. Rond 18 november ga ik Thailand weer uit om samen met naamgenoot Ellen verder te reizen naar Kuala lumpur, Maleisië waar we oud en nieuw gaan vieren. Na oud en nieuwe reizen we door naar Bali, Indonesië waar we ongeveer nog 2 weken hebben om te genieten.15 januari 2015 vertrek ik vanuit Bali weer richting Nederland.

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 6886

Voorgaande reizen:

15 April 2017 - 14 Mei 2017

Mijn tweede reis

11 November 2014 - 18 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: