Leuk en minder leuke dag. - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Ellen - WaarBenJij.nu Leuk en minder leuke dag. - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Ellen - WaarBenJij.nu

Leuk en minder leuke dag.

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

23 November 2014 | Thailand, Ayutthaya

Vandaag hebben we besloten on een scooter te huren en door heel ayutthaya te touren wat erg tof was. 2 stoere dames op de brommer, veel mensen stonden echt verbaast te kijken en wij reden lekker groepjes touristen op de fiets voorbij haha. Ding ging sneller dan mijn eigen scooter reden ongeveer 60km p.u. Harder durfden we niet. Ja altijd opletten gebalzen maar hier viel het reuzen mee met de drukte op de weg. Links rijden he! Haha was niet moeilijk, auto lijkt mij moeilijker. Hebben veel tempels bezocht waarvan de foto's op fb terug te vinden zijn. Ook grote gouden buddah gezien "wat phanan choen" die bijna 20 meter hoog is. Daarvoor hadden we olifanten gezien wat ik minder leuk vond, deze dieren stonden namelijk vast aan kettingen en moesten kunsjes doen etc. Deden ze het niet kregen ze een stok met scherpe punt in hun lichaam gestoken. Heel zielig en besefte het me later toen ik er goed na stond te kijken. Ik begon spontaan te huilen zo erg! Ben daar erg gevoelig voor en je zult daarom nooit een foto van mij zien zittend op een olifant of naast een tijger. Alleen als dit een opvang is en ze dieren wel goed behandelen maar ik denk dat dit hier erg schaars is :-( wat mij ook opviel is een olifant rechts op de foto die mij de hele tijd aan keek en kreeg het gevoel dat hij voelde wat ik ook voelde toen moest huilen. En die olifant had ook tranen zag ik en zei Kelly ook zo gek. Maar goed snel weggegaan daar. Ow ja wat het weer een beetje op vrolijkt Zijn de locals die mij steeds vragen hoe oud ik ben, vinden dat ik mooi gezicht heb, jong lijk, witte huid natuurlijk. Nog wel haha bij eilanden Hopelijk wat bruiner en zeggen your beautifull... Hahazo lief. Mensen zijn wel aardig hier en willen je (bijna) allemaal wel helpen in gebaren taal haha! De meesten kunnen geen Engels. Nou morgen uit ayutthaya en dan waarschijnlijk richting kanchanaburi, westen waar jungle is, national park met watervallen. Big kiss Elly P.s hopelijk is het beetje leesbaar, typt moeilijk via telefoon :-P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ayutthaya

Mijn eerste reis

.

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2015

1 van mijn laatste berichten

24 December 2014

extreem, scarry regenseizoen

14 December 2014

goodbye Thailand

04 December 2014

zooo amazing Thailand

25 November 2014

update trip
Ellen

Hallo lieve mensen 18 november gaat mijn reis beginnen en zal ik zo nu en dan via deze website een blog bijhouden en natuurlijk af en toe foto's plaatsen op facebook. Mijn reis start 19 november in Bangkok, Thailand waar ik Kelly ga ontmoeten die uit Australië dezelfde dag aankomt en ik samen de eerste maand mee ga reizen. Rond 18 november ga ik Thailand weer uit om samen met naamgenoot Ellen verder te reizen naar Kuala lumpur, Maleisië waar we oud en nieuw gaan vieren. Na oud en nieuwe reizen we door naar Bali, Indonesië waar we ongeveer nog 2 weken hebben om te genieten.15 januari 2015 vertrek ik vanuit Bali weer richting Nederland.

Actief sinds 11 Nov. 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 6921

Voorgaande reizen:

15 April 2017 - 14 Mei 2017

Mijn tweede reis

11 November 2014 - 18 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: